Saturday, August 11, 2012

කොල්ලෙක්ගෙ නිවාඩුව...............



"හා සර්... මොකො කරන්නෙ?"
ඒ අපේ අල්ලපු  ගෙදරට අල්ලපු ගෙදර මල්ලි. මිනිහ තාම 10 වසරෙ. දැන් ඌටත් නිවාඩු හින්ද අපේ පැත්තට කඩාගෙන වැටිල. කොහොම උනත් මුගෙ ටෝක මට ඇල්ලුවෙ නෑ.
" හලෝ මල්ලි..... කොහොමද ඉතින්? මේදවස්වල නිවාඩුනේ?" මමත් මුකුත් නොදන්න බබා වගේ අහුව.
" ඇයි අය්යට නිවාඩු නැද්ද?" මූ නෝන්ඩියට මගෙන් අහපි.
" නිවාඩු නම් තමයි බොලේ. මෙලෝ රහක් නෑනෙ. ඉතින් මොකෝ අද මේ පැත්තෙ."
" නෑ මේ අයියගෙ ඩොංගලේ වැඩෙයි? මට පොඩ්ඩක් FB  යන්න."
යකෝ මේකට ගිය කල. මූ Facebook පාවිච්චි කරනව කියල දැන් තමයි මම දන්නෙ.
"ආ...ඒකද මේ.... එන්න ඇතුලට"
මම මිනිහට මැශින් එක දීල පැත්තකින් වාඩි වුනා.
මේක මිනිහගෙ Account එකට log වුනා. යකෝ මුගෙ  Freinds ල සේරම කෙල්ලො. ඔන්න දැන් චැට් එකක්. ඒකත් කෙල්ලෙක් එක්ක.
" ඈ බං උබට කෙල්ලො විතරද යාළුවන්ට ඉන්නෙ." මමත් කට කහනවට වගේ ඇහුව.
"නෑ හලෝ නෑ... මම උන්ට වෙනම Fake Account එකක් තියන් ඉන්නව කෙල්ලෙක් වගේ. කොල්ලො ඒකට මරු රස තමයි දෙන්නෙ."
බුදු අම්මෝ මූනෙ පොර. යකෝ මටවත් එච්චර දෙයක් මතක්වුනේ නෑනෙ.
මිනිහ චැට් එකේ ඉදම්ම මට කියනව උගේ කෙල්ලො ගැන.
" ඒ මේකි කොලඹ කෑල්ලක්. මාර ඇ.... තියෙන්නෙ.[බලධාරියා විසින් කපාහරින ලදී] .... මමත් ඉතින් හොදට Fo....... කරනව. වැඩි වයසක් නෑ අවුරුදු 15 ද කොහොද. Inernational එකකට යන්නෙ."
ඌ කියන ඒව ඇත්ත විත්තිය මට ඒ කෙල්ලගෙ Profile පිංතූරෙන්ම තේරුන.
පැය 2ක් විතර මේක කෙල්ලො 30ක් එක්ක විතර එකදිගට චැට්  කලා. ඊටපස්සෙ රෙස්ලිං සයිට් එකකට ගිහින් අළුත් මැච් ගැන හෙව්ව.
කොහොම හරි පැය 3කට විතර පස්සෙ තමයි මිනිහ එලියට බැස්සෙ.
මමත් නිකමට වගේ මිනිහගෙන් ඇහුව මේදවස් වල මොනවද කරන්නෙ කියල. දීපු උත්තරේට මට අයියෝ (රජය මුන්ට උගන්නන්න වියදම් කරන) සල්ලි කියල හිතුන.
" වෙන මොනවද ඉතින් උදේ වරුවෙ කොහාට හරි රිංගල FB  චැටක්  දානව. ඊට පස්සෙ හවස රෙස්ලිං පීස් එකක් බලනව,  යාළුවො එක්ක පන්තියක් ගාවට යනව පොත අත්සන් කරන්න.....හි...... හැන්දෑවට කඩේ ගාවට සෙට්වෙනව.....හි...... ඊට පස්සෙ ඉතින් ගෙදර ඇවිත් නිදාගන්නව."
"එතකොට උඹ කන්නෙ බොන්නෙ නැද්ද?"
" ආ.... ඉඩක් තිබුනොත් ඒකත් කරනව."
"හරි මල්ලි එහෙනම් පරිස්සමෙන් පලයං, බුදු(ම) සරණයි. (රටේ අනාගතයට)"

බලන්න කොච්චරනම් ලස්සන විදියට අපේ බාල පරම්පරාව පාසල් නිවාඩුව ගතකරනවද නේද?


ආදරණීය දුවේ පුතේ ඔබේ පාසල් නිවාඩුවත් මේ වගේනම් ඔබ දෙවරක් ඒ ගැන හිතන්න. ඔබ නිකරුනේ නාස්තිකරන කාලය ගැන හිතන්න. ඔබට හැකිනම් ඔබේ නිවාඩුව ඵලදායීව සංවිධානය කර ගන්න. නෑයන් ගෙ ගෙවල්වල යන්න, යාලුවන් මුනගැහෙන්න යන්න, යාලුවො එක්ක සෙල්ලම් කරන්න, ගෙදරට කුමන හෝ ඵලදායී වැඩක් කරන්න. නිවාඩුව අවසානයේ ආපහු හැරිල බලන විට හිතට සතුටක් දැනෙන කුමන හෝ දෙයක් කරන්න හිතට  ගන්න.

තාක්ශනය ඇත්තේ මිනිසාගේ පහසුවටයි. එය බොහොම ප්‍රවේශමෙන් භාවිතා කල යුතුය. ආවට ගියාට තාක්ශනය භාවිතා කිරීමෙන් තාක්ශනයේ ඇති වටිනාකම ඉබේම අවලංගු වනවා නොවේද?


1 comment:

  1. අපේ කාලේ නම් අපිට මේවා තිබුනෙත් නෑ

    ReplyDelete