Friday, August 3, 2012

නිවාඩු පැතුම.....


අද අගෝස්තු 3 , අද ඉදල මාසයක් ඉස්කෝල නිවාඩුයි. ආයෙ පටන් ගන්නෙ සැප්තැම්බර් 3. නිවාඩුව මෙච්චර දිග වුනේ අගෝස්තු මාසෙ විභාග මාසෙ හින්ද. මම කියන්න ඕන නෑනෙ, කවුරුත් දන්නව අගොස්තුවල අ.පො.ස. උසස් පෙළ හා 5 ශ්‍රේණිය ශිෂ්‍යත්ව විභාග පැවැත්වෙන වග.
ඉතින් අද සිසුන් ගුරුවරුන්ට යන්නං සාර්, යන්නං මිස් කියල වැදල ඉස්කෝලෙට ටටා කියල ගෙවල්වලට ගියා අපිත් ඉස්කෝලෙට එහෙනං මාසෙකින් මීට් වෙමු කියල ගෙවල්වල ආව.
ඔන්න ඔතනදි කියන්න ඕන අපේ කාලේ නම් අපි අපේ ගුරුවරු සියළු දෙනාට පාසල අවසන් දවසෙ දණ ගහල වැඳල තමයි ඉස්කෝලෙන් එන්නෙ ඒත් දැන් ටික ටික ඒව අඩුවෙලා. අපි ගොඩක් හොදයි, එහෙම නැත්නම් හොදට වැඩකරනව කියල හිතන් ඉන්න ළමයි තමයි මුලින්ම කාටත් හොරා අද ඉස්කෝලෙන් පැන්නෙ. මට හිතෙන්නෙ නූතන සිසු පරපුර දැනුමට මුල්තැන දෙනව ඕනවට වැඩී කියල. ඒත් නූතන ගුරු පරපුරත් මේ ප්‍රවනතාවට අඩු වැඩි වශයෙන් වගකියන්න ඕන.
(හිතනෙපා මම සාම්ප්‍රධායකාරයෙක් කියල. මම එහෙම කොහොම කෙනෙක් උනත් මගේ විශ්වාසය සමහර පාසල් සම්ප්‍රධායන් හැමදාම තියෙන්න ඕන කියන එක. ඒ දේවල් වලින් තමයි ගුරු සිසු බැදීම ශක්තිමත් වෙන්නෙ, නැද්ද මම කියන්නෙ. සිසුන්ගෙන් වැදුම් ලබන හෘදසාක්ෂියක් හිමි ගුරුවරයෙක් කවදාවත් වැරදි දෙයක් සිසුන්ට උගන්වයිද? කවදාවත් සිසුන් වෙනුවෙන් ඇති තම යුතුකම් පැහැරහරීද? )

තව දෙයක් කියන්න ඕන. පාසල් නිවාඩු දෙන දවස තමයි කොල්ලො ආතල් (කොල්ලන්ගෙ වචන) ගන්න දවස. ඒ කියන්නෙ නිල් ගහ ගැනීම්, ගුටි ගහ ගැනීම්, ලයින් දැමීම් වගේ මෝඩකම ප්‍රදර්ශනය කරන ගොඩක් වැරදි වැඩ සඳහා හොදම දවස විදියට කොල්ලො ‍තෝරගන්නෙ නිවාඩු දෙන දවස. හැබැයි මේ සැරේ අපේ ඉස්කෝලෙ නම් ඒව තිබුනෙම නෑ. විනය ආරක්ශා කරගන්න අපේ ගුරු මහත්වරුන් ගොඩක් මහන්සියෙන් එකමුතුව ක්‍රියා කිරීමතමයි හේතුව. අනිත් ඉස්කෝල ගැන මම දන්නෙ නෑ.

තව එකම එක දෙයක් කියන්න ඕන...... මේ මාසෙ 6 පටන් ගන්න අ.පො.ස. උසස් පෙළ විභාගයට පෙනී සිටින දූදරුවන්ට අපි සුභ පතනව ඒ වගේම ප්‍රර්තනා කරනව හොදට විභාගෙට මූණ දෙන්න කියලනම් නෙවෙයි, විභාගෙන් පස්සෙ ප්‍රථිපල නිකුත් කරද්දි Z-Score අවුලක් නොවේවා කියල. 

නියම නිවාඩුවක් වේවා.....

No comments:

Post a Comment